Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Ds. administracji i wspólpracy z biurem rachunkowym
Firma: Miejski Urząd Pracy w Lublinie miejsce pracy: Lublin
Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Ds. administracji i wspólpracy z biurem rachunkowym
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/21/1993
OBOWIĄZKI:
Zakres obowiązków:- w zakresie księgowości: wystawianie dokumentów wewnętrznych (RW, PZ, KW, KW, itp), kompletowanie i przygotowanie do przekazania do biura rachunkowego, bieżące prowadzenie kasy gotówkowej.- W zakresie kadr: przygotowywanie dokumentów, weryfikacja, kompletowanie i przekazywanie do biura rachunkowego- w miarę konieczności kontakt z ZUS, urzędem skarbowym, urzędem pracy, bankiem, PZUMile widziane doświadczenie w zakresie BHP i ochrony środowiska (BDO).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Zawód: Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: obsługa komputera - exel, word
Uprawnienia: chęci do przyuczenia się do zawodu
Wymagania inne:
[Umiejętność 1] : podstawowa znajomość zagadnień księgowych i kadrowych
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Lublin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 2 800 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Pozostałe oferty pracy w firmie Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Data dodania: 05-08-2021
Wyświetleń: 341
Wyświetleń: 341