kandydatów
Kierownik Projektów Budowy Sklepów
Firma: Action Poland Sp. z o.o. miejsce pracy: Lublin
Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą sprzedającą artykuły niespożywcze w Europie, a nasi pracownicy odgrywają kluczową rolę w umożliwianiu nam tego rozwoju.
Praca w Action to praca zorientowana na klienta, u stabilnego finansowo i solidnego pracodawcy. Nasze umiejętności działania i bycie praktycznym przynosi rezultaty.
Dzięki prostocie odnosimy sukcesy.
Praca zespołowa i szacunek sprawiają, że atmosfera w codziennej pracy jest świetna, a nasi ludzie są dumni i zaangażowani. Oferujemy wiele możliwości rozwoju, elastyczne godziny pracy, uczciwe wynagrodzenie oraz benefity. Action oferuje bezpieczne środowisko pracy, poświęcamy dla siebie czas, w Action jesteście doceniani i możecie być tym, kim jesteście.
- Jako Kierownik Projektów Budowy Sklepów (Project Manager) współtworzysz zespół zajmujący się budową sklepów Action, a Twoim bezpośrednim przełożonym jest Construction Manager. Głównym celem Twojej pracy jest kompleksowy nadzór nad procesem budowy nowych sklepów Action.
- odpowiedzialność za przygotowanie i realizację budowy sklepów Action od momentu wyboru potencjalnych lokalizacji aż do otwarcia sklepu dla naszych klientów
- ścisła współpraca z Acquisition Managerem, koordynowanie i zapewnienie prawidłowego przebiegu działalności kontrahentów wewnętrznych i zewnętrznych
- odpowiedzialność za analizę dokumentów, w tym projektów technicznych, oraz uzyskanie wymaganych pozwoleń administracyjno-budowlanych
- przygotowanie wytycznych w zakresie layoutu sklepu i rozwiązań technicznych oraz nadzór nad jakością
- bieżąca kontrola budżetu projektu, oraz wydatkowania środków zgodnie z harmonogramem
- odpowiedzialność za odbiory częściowe oraz końcowe w powierzonych inwestycjach
- minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- znajomości prawa budowlanego oraz procesów realizacji inwestycji
- samodzielności, elastyczności, kreatywności oraz zdecydowania i efektywności w działaniu
- umiejętności prowadzenia negocjacji, odporności na stres i presję czasu
- doskonałych zdolności budowania relacji interpersonalnych oraz delegowania zadań
- dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację w mowie oraz w piśmie
- pasjonującą pracę w przyjaznej atmosferze międzynarodowej organizacji
- profesjonalny system szkoleń
- możliwość rozwoju i awansu zawodowego
- samochód służbowy, także do użytku prywatnego
- kompleksowy pakiet opieki medycznej
- 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie
- rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action
Pozostałe oferty pracy w firmie Action Poland Sp. z o.o.










Wyświetleń: 325