kandydatów
Inspektor ds. administracyjnych
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie miejsce pracy: Lublin
Pełna obsługa sekretariatu- odbieranie, wysyłanie i dostarczanie korespondencji w formie papierowej i elektronicznej, odbiór i przesyłanie poczty elektronicznej, prowadzenie spraw socjalno-administracyjnych, prowadzenie kontroli badań okresowych pracowników, numerowanie oraz ewidencja druków ścisłego zarachowania, przygotowanie i obsługa zebrań, narad i spotkań w Spółce.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: obsługa komputera, pakiet MS Office
Miejsce pracy:
Lublin
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 489 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Wyświetleń: 296