kandydatów
Customer Journey Expert
Firma: Concentrix miejsce pracy: Lublin
Concentrix CVG International jest międzynarodowym liderem w dynamicznie rozwijającej się branży telefonicznej obsługi klienta. To specjalista w dostarczaniu najwyższej jakości wsparcia technicznego globalnym liderom rynku technologii informatycznych, elektroniki komunikacyjnej oraz komunikacji. Dzięki stale rosnącemu zapotrzebowaniu na usługi wspracia w zakresie outsourcingu, firma Stream ciągle się rozwija. Z naszą wiedzą techniczną wspieramy ponad 2000 producentów sprzętu i oprogramowania komputerowego. Stream International, które posiada 24 oddziałów w 14 krajach na całym świecie, prowadzi tzw. Customer Interaction Centers (Centrum Obsługi Klienta). Grupa zatrudnia łącznie ok. 11 tys. osób
Uwielbiasz kontakt z drugim człowiekiem? Lubisz znajdować najlepsze rozwiązania? Cenisz sobie atmosferę w pracy? Znasz język angielski i szukasz okazji do używania go w praktyce?
Dołącz do Zespołu i pracuj z nami!
Pracując w Concentrix, na co dzień wspierasz klientów aplikacji w rozwiązywaniu trudności. Odpowiadasz na reklamacje, wprowadzasz dane do systemu, szukasz rozwiązań problemów i udzielasz niezbędnych informacji. Rozmawiasz przez telefon, chat i odpowiadasz na maile w języku polskim i angielskim.
Wiemy, że sprzedaż nie jest dla każdego - dlatego u nas zajmujesz się kompleksową obsługą aplikacji.
Wychodzimy z założenia, że jeśli wykazujesz inicjatywę, motywację do pracy i zaangażowanie, to będzie nam się świetnie razem pracowało :) Bierzemy na siebie odpowiedzialność nauczenia Cię wszystkiego, co jest Ci potrzebne do codziennego wykonywania obowiązków służbowych.
Podczas 3 tygodniowego szkolenia zapewniamy:
- Nesting pod okiem doświadczonych współpracowników
- Wsparcie Trenera, Team Leadera, Mentora i Zespołu
- Niezbędne narzędzia pracy w biurze w Lublinie (po okresie wdrożenia również do pracy w domu)
- Dostęp do baz wiedzy w języku angielskim
Jeśli jeszcze wahasz się, czy jesteś odpowiednim kandydatem na to stanowisko, sprawdź, czy posiadasz:
- Biegłą znajomość języka polskiego
- Komunikatywną znajomość języka angielskiego
- Umiejętność szybkiego pisania na komputerze
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- Wysoką kulturę osobistą i orientację na potrzeby klienta
- Pozytywne nastawienie do pracy
- Szybkość reagowania
Oferujemy:
- Wynagrodzenie podstawowe + bonus
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od pierwszego dnia
- Pakiet benefitów – MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
- Elastyczny grafik – (praca od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7:00-23:30)
- Rozwijanie talentów w ramach programu Talent Development
- Możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym
- Program Refer a Friend
Pozostałe oferty pracy w firmie Concentrix
Wyświetleń: 272