Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika IT
Firma: PKO Bank Polski miejsce pracy: Lublin
DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika IT
Departament Wsparcia Użytkownika
(Lublin)
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
- Profesjonalne szkolenia - bo liczy się Twój rozwój.
Na co dzień w naszym zespole:
- przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia pracowników banku (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT)
- świadczysz zdalną pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i peryferyjnego
- współpracujesz z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi informatyczne na rzecz banku w zakresie realizacji lub koordynacji obsługi zgłoszeń wykonywanych na zlecenie użytkownika
- zgłaszasz wykryte zagrożenia, błędy i nieprawidłowości w systemach IT
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- posiadasz minimum 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- masz wykształcenie średnie lub wyższe (preferowany kierunek to informatyka)
- masz zdolności analityczne i wiedzę techniczną
- jesteś komunikatywny(a), a Twoje zdolności organizacyjne i odporność na sytuacje stresowe są na wysokim poziomie
- jesteś samodzielny(a), ale też potrafisz pracować w zespole
- angażujesz się w pracę, nie zostawiasz niedomkniętych tematów
Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!
Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).
Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).
Praca Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika IT
Praca Zamość
Praca Chełm
Praca Lublin
Praca Pracownik Help Desk
PKO Bank Polski S.A.
Praca Pracownik I-wszej linii wsparcia Lublin
Pozostałe oferty pracy w firmie PKO Bank Polski
Data dodania: 21-02-2022
Wyświetleń: 299
Wyświetleń: 299