Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Starszy specjalista
Firma: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie miejsce pracy: Lublin
Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 93743
Warunki pracy
- Praca wykonywana jest w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, przy ulicy Narutowicza 73, w pomieszczeniu biurowym Wydziału Inwestycji i Remontów. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich – bariery architektoniczne (schody przy wejściu do budynku, brak podjazdu, brak windy, brak przystosowanych sanitariatów).
- Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych z pracą z dokumentami , obsługą klientów zewnętrznych oraz przeprowadzaniem kontroli w innych urzędach, obsługą komputera (powyżej 4 godzin na dobę) i innych urządzeń biurowych.
Zakres zadań
- prowadzi postępowania wyjaśniające w I instancji w sprawach przyznawania, odmowy przyznania i zwrotu świadczeń pieniężnych (równoważniki pieniężne za brak i remont lokalu mieszkalnego, pomoc finansowa)
- prowadzi postępowania wyjaśniające w II instancji w sprawach mieszkaniowych w wyniku składanych odwołań od orzeczeń Komendantów Miejskich i Powiatowych Policji woj. lubelskiego
- sporządza i sprawdza listy stanowiące podstawę wypłaty równoważnika pieniężnego za brak i remont lokalu mieszkalnego, pomocy finansowej oraz listy dodatkowe
- rozpatruje skargi złożone na decyzje Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie, jako organu II instancji
- prowadzi czynności związane z przydziałem, opróżnieniem i zamianą lokali mieszkalnych znajdujących się w dyspozycji KWP w Lublinie oraz opracowuje projekty decyzji administracyjnych, wniosków o wszczęcie egzekucji i tytułów wykonawczych
- prowadzi teczki mieszkaniowe policjantów oraz dokonuje zapisów w kartach mieszkaniowych i rejestrach
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawniczedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej w administracji publicznej
lub doświadczenie w obszarze obsługi prawnej
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
- Znajomość przepisów k.p.a., ustawy o Policji wraz z aktami wykonawczymi dotyczącymi świadczeń mieszkaniowych, ustawy o gospodarce nieruchomościami, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz o postępowaniu przed Sądami administracyjnymi
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność komunikowania się, argumentowania
- Umiejętność obsługi komputera (programy Word, Excel)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Obsługa Internetu
Praca lubelskie
Praca Zamość
Praca Lublin
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Lublin
Praca Chełm
Praca Starszy specjalista
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Data dodania: 01-03-2022
Wyświetleń: 275
Wyświetleń: 275