kandydatów
Specjalista do spraw obsługi klientów
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie miejsce pracy: Lublin
Koordynacja zamówień od klienta z produkcją, tworzenie ofert oraz wycen handlowych, utrzymanie dobrej relacji z klientami, fakturowanie, bieżąca obsługa sprzedaży. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród klientów i pracodawców, bieżące zadania marketingowe, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, okazjonalne wyjazdy do klientów
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, handlowe
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B i dośw. w prowadzeniu samochodu
Uprawnienia: biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Odpowiedzialność, zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, mile widziane doświadczenie w sprzedaży Praca 8-16 lub 7-15
Miejsce pracy:
Lublin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
3 010 - 4 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Wyświetleń: 246