kandydatów
Konsultant ds. technicznej obsługi klienta
Firma: Concentrix miejsce pracy: Lublin
Concentrix, Corporation (Nasdaq: CNXC) jest wiodącym globalnym dostawcą rozwiązań i technologii w zakresie customer experience (CX), poprawiającym wyniki biznesowe dla najlepszych światowych marek, w tym ponad 100 klientów z listy Fortune Global 500 i ponad 125 klientów z sektora nowych gospodarek. Każdego dnia, w ponad 40 krajach i na 6 kontynentach, nasi pracownicy dostarczają rozwiązania w zakresie customer experience nowej generacji i pomagają firmom lepiej nawiązywać kontakty z klientami. Tworzymy lepsze wyniki biznesowe i wyróżniamy naszych klientów poprzez Strategię + Talent + Technologię. Concentrix świadczy usługi dla klientów w kluczowych branżach: technologia i elektronika użytkowa; handel detaliczny, podróże i e-commerce; bankowość, usługi finansowe i ubezpieczenia; opieka zdrowotna; komunikacja i media; motoryzacja; energetyka i sektor publiczny.
Uwielbiasz kontakt z drugim człowiekiem? Lubisz znajdować najlepsze rozwiązania? Cenisz sobie atmosferę w pracy?
Dołącz do Zespołu i pracuj z nami!
Pracując tutaj, na co dzień wspierasz klientów lidera sprzętu elektronicznego w rozwiązywaniu trudności. Odpowiadasz na połączenia przychodzące, wprowadzasz dane do systemu, szukasz rozwiązań problemów i udzielasz niezbędnych informacji. Rozmawiasz przez telefon, chat i odpowiadasz na maile w języku polskim.
Podczas 3 tygodniowego szkolenia zapewniamy:
- Nesting pod okiem doświadczonych współpracowników
- Wsparcie Trenera, Team Leadera, Mentora i Zespołu
- Niezbędne narzędzia pracy w biurze w Lublinie
- Dostęp do baz wiedzy
To wszystko przygotuje Cię do pracy w organizacji, która stawia na
*rozwijanie talentów (100% awansów to rekrutacje wewnętrzne)
*budowanie wartościowych relacji z pracownikami i klientami
*inwestowanie w rozwój
Co jest dla nas ważne?
- Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
- Zainteresowanie nowymi technologiami
- Znajomość języka polskiego w stopniu zaawansowanym (C1) i angielskiego w stopniu dobrym (B1)
- Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy
Naszym pracownikom oferujemy:
- Wynagrodzenie podstawowe + bonus
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od pierwszego dnia szkolenia
- Pakiet benefitów – MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
- Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy - pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do soboty (w godzinach 08:00-22:00 od poniedziałku do piątku, 08:00-18:00 w soboty)
- Rozwijanie talentów w ramach programu Talent Development
- Program Refer a Friend
Pozostałe oferty pracy w firmie Concentrix
Wyświetleń: 237