Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista Service Desk
Firma: EUVIC Sp. z o.o miejsce pracy: Lublin
Specjalista Service Desk
Euvic IT jest firmą outsourcingową, która od 18 lat kompleksowo wspiera klientów w obszarze IT i rozwiązań dla biznesu. Prowadzimy konsultacje i pełnozakresowe audyty obszaru IT, dostarczając zarządom informacje oraz rekomendacje zmian. Mogą one dotyczyć budowy strategii IT, zapewnienia ciągłości działania czy modernizacji wykorzystywanych rozwiązań. Euvic IT jest członkiem Grupy Euvic, największej federacji spółek informatycznych w Europie Środkowej.
Twoje zadania:
- Przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa zgłoszeń na Pierwszej Linii Wsparcia
- Informowanie użytkowników o statusach zleceń
- Zdalne wsparcie użytkowników
- Współpraca z innymi grupami wsparcia realizującymi zadania w obszarze infrastruktury i systemów IT
- Instalacja oprogramowania biznesowego zgodnie z procedurami
- Aktualizacja bazy wiedzy, tworzenie i aktualizowanie dokumentacji oraz procedur
Wymagania:
- Umiejętność uczenia się nowych obszarów w szczególności związanych z informatyką
- Otwartość na nowe doświadczenia
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Kreatywność i zdolność przewidywania i analizowania problemów
- Umiejętność działania w zespole
- Dobra organizacja pracy, sumienność, punktualność
Mile widziane:
- Znajomość konfiguracji sieci LAN
- Znajomość metodyki ITIL
- Znajomość systemów ITSM
- Doświadczenie we wsparciu użytkowników
- Wiedza z zakresu informatyki: stacje robocze, monitory oraz urządzenia peryferyjne
Oferujemy:
- Umowę o pracę (pełny etat)
- Pakiet socjalny (m.in. Kartę Benefit MultiSport, pakiet medyczny)
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu
- Przyjazną atmosferę pracy
Uprzejmie informujemy że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami
Praca Lublin
Praca Chełm
Euvic IT S.A.
Praca Zamość
Praca Pracownik I-wszej linii wsparcia Lublin
Praca Specjalista Service Desk
Data dodania: 20-09-2022
Wyświetleń: 231
Wyświetleń: 231