kandydatów
Customer journey expert
Firma: Miejski Urząd Pracy w Lublinie miejsce pracy: Lublin
- nawiązywanie kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną (pozyskiwanie klientów). - udzielanie informacji o usługach/ofertach/produktach, - promowanie firmy, jej produktów i usług, - prowadzenie sprzedaży usług/produktów zgodnie z procedurą. Do głównych obowiązków pracownika centrum telefonicznej obsługi jest kontakt telefoniczny i elektroniczny z osobami niemieckojęzycznymi. Dlatego pracodawca preferuje osoby o dobrej znajomości tego języka.
Wymagania konieczne:
Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Obsługa komputera
Uprawnienia: analityczne myślenie
Wymagania inne:
umiejętności: myślenie analityczne, komunikatywność, znajomość specyfiki pracy specjalisty z klientem niemieckojęzycznym, obsługa komputera
Miejsce pracy:
Lublin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 308,6 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Pozostałe oferty pracy w firmie Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Wyświetleń: 185