Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Lider Contact Center (rozwiązania IT)
Firma: Onwelo miejsce pracy: Lublin
Onwelo to nowoczesna polska spółka technologiczna, która specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych rozwiązań IT dla organizacji z szeregu sektorów na całym świecie. Główne obszary działalności Onwelo to: tworzenie oprogramowania, jego rozwój oraz utrzymanie, a także mocne wsparcie kompetencyjne. W krótkim czasie firma wdrożyła ponad 300 projektów w Europie i w USA, powiększyła zespół do ponad 550 osób, a także otworzyła biura w sześciu miastach Polski oraz oddziały w Stanach Zjednoczonych, Niemczech i w Szwajcarii.
Lider Contact Center (rozwiązania IT)
Miejsce pracy: Lublin
Czekamy na Ciebie jeśli:
- Jesteś skuteczny i zdeterminowany w realizacji ambitnych celów sprzedażowych
- Masz doświadczenie w sprzedaży profesjonalnych usług i/lub produktów do klienta korporacyjnego
- (mile widziane jest doświadczenie w sprzedaży na rynku technologicznym) oraz posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem contact center/call center
- Osiągasz założone cele sprzedażowe pod względem jakościowym
- i ilościowym oraz jesteś w stanie ustalać i egzekwować KPI i cele zespołowe
- Posiadasz doświadczenie i chcesz się realizować, budując i kierując zespołem konsultantów sprzedaży
- Jesteś osobą świetnie zorganizowaną, która umie budować
- i aktualizować procesy i procedury wspierające realizację celów zespołowych i organizacyjnych.
- Znasz język angielski na bardzo dobrym poziomie (B2/C1), swobodnie czujesz się w komunikacji mówionej
- oraz pisanej.
- Masz wykształcenie wyższe w obszarze informatyki, zarządzania, finansów, ekonomii lub pokrewnym
- Bardzo dobrze oceniasz swoje umiejętności z zakresu komunikacji
Z nami będziesz:
- Częścią kluczowego zespołu liderskiego mającego wpływ na kształt, kierunek i rozwój organizacji
- Odpowiadać za tworzenie strategii rozwoju działu Contant Center
- w porozumieniu z Zarządem firmy
- Aktywnie rozbudowywać portfolio klientów w Polsce i na rynkach zagranicznych poprzez inicjowanie spotkań
- z klientami przez Twój zespół i prezentację oferty produktowej
- Budować, kierować, motywować i rozwijać zespół konsultantów sprzedaży
- Ustalać i monitorować wyniki ilościowe oraz standardy jakościowe
- Umiejętnie identyfikować rynki, na których jest zapotrzebowanie na oferowane usługi i produkty
- Współpracować z Menedżerami działów Delivery, Product Onwerami, ekspertami technologicznymi
- oraz działami marketingu i HR
Dowiedz się, jak skorzystasz, będąc w Onwelo:
- Rozwiniesz swoje umiejętności, współpracując z doświadczonymi specjalistami i managerami
- Otrzymasz samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji, mając wpływ na kierunek i rozwój organizacji
- Dostaniesz cały pakiet szkoleń merytorycznych wprowadzających w specyfikę rynku i usług oraz produktów IT
- Będzie na Ciebie czekać przyjazne i komfortowe środowisko pracy
- Wybierzesz dowolną formę zatrudnienia
- Potrzebujesz pracować zdalnie? Jesteśmy otwarci!
- Zabezpieczysz swoją przyszłość, korzystając z dodatkowego ubezpieczenia na życie
- Z prywatną opieką medyczną zadbasz o zdrowie swoje i swoich bliskich
- Karta MultiSport Plus umożliwi Ci prowadzenie aktywnego trybu życia
Praca Konsultant ds. Sprzedaży Lublin
Praca Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
Praca Zamość
Praca Lublin
Praca Chełm
Onwelo
Praca Lider Contact Center (rozwiązania IT)
Data dodania: 03-01-2023
Wyświetleń: 203
Wyświetleń: 203