Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Starszy specjalista
Firma: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie miejsce pracy: Lublin
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 116095
Warunki pracy
• praca biurowa,
• częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi,
• narzędzia i materiały pracy – komputer i inne urządzenia biurowe,
• praca przy monitorze ekranowym do 4 godzin dziennie,
• możliwość poruszania się po budynku: brak windy, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym,
• praca na pierwszym piętrze.
Zakres zadań
- przeprowadzanie kontroli warunków służby i pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP,
- bieżące informowanie komendanta wojewódzkiego o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
- sporządzanie i przedstawianie komendantowi wojewódzkiemu, co najmniej raz w roku, okresowej analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, zawierającej propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych, mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków służby i pracy,
- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących strażakami i pracownikami w zakresie BHP,
- uczestniczenie w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków w służbie i pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, kontrolowanie realizacji tych wniosków,
- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby i pracy,
- organizowanie i zapewnianie odpowiedniego poziomu szkoleń w zakresie BHP w Komendzie Wojewódzkiej PSP, w tym też prowadzenie zajęć szkoleniowych z tego zakresu,
- opracowywanie sprawozdań zbiorczych z terenu województwa, z zakresu spraw bezpieczeństwa i higieny pracy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracydoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w służbie BHP
- Znajomość instrukcji kancelaryjnej
- Umiejętność redagowania pism urzędowych
- Obsługa technicznych urządzeń biurowych, w tym: umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, w szczególności MS Word i MS Excel), Internetu i poczty elektronicznej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość obiegu dokumentów w systemie EZD
Praca Specjalista ds. BHP Lublin
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Chełm
Praca Lublin
Praca Starszy specjalista
Praca Zamość
Praca Inspektor BHP
Praca lubelskie
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
Data dodania: 17-02-2023
Wyświetleń: 171
Wyświetleń: 171