Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Inspektor
Firma: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie miejsce pracy: Lublin
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 118185
Warunki pracy
• praca biurowa,
• narzędzia i materiały pracy – komputer i inne urządzenia biurowe,
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
• możliwość poruszania się po budynku: brak windy, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym,
• praca na pierwszym piętrze.
Zakres zadań
- zarządzanie urządzeniami sieciowymi w KW PSP w Lublinie oraz urządzeniami pracującymi w sieciach podległych jednostek PSP, nadzorowanymi przez KW PSP w Lublinie,
- zarządzanie systemami serwerowymi (Windows, Linux) oraz oprogramowaniem pracującym na nich,
- monitorowanie sieci i urządzeń teleinformatycznych pracujących w jednostkach PSP na obszarze woj. lubelskiego,
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych w KW PSP w Lublinie, w tym usuwanie awarii w przypadku ich wystąpienia,
- realizowanie czynności związanych z opracowywaniem specyfikacji i wymagań technicznych na systemy teleinformatyczne, w tym uczestnictwo w pracach komisji przetargowej,
- udział w naradach służbowych, konferencjach i szkoleniach z zakresu teleinformatyki, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru systemów IT w PSP,
- działanie na rzecz rozwoju systemów służących do zapewnienia bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- zapewnienie działania systemów łączności bezprzewodowej funkcjonującej w jednostkach PSP,
- zbieranie informacji niezbędnych do przygotowania przetargów publicznych na urządzenia i usługi teleinformatyczne,
- aktualizowanie wykazów w zakresie systemów, urządzeń i usług teleinformatycznych wykorzystywanych w Komendzie Wojewódzkiej PSP i zarządzanych przez KW PSP w podległych jednostkach PSP,
- redagowanie pism urzędowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie informatyczne lub pokrewne (np.: automatyka i robotyka, edukacja techniczno-informatyczna, elektronika i telekomunikacja, elektrotechnika, informatyka i ekonometria)doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Dobra znajomość oprogramowania biurowego klasy MS Office
- Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
- Umiejętność redagowania pism urzędowych
- Prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Świadectwo kwalifikacyjne - uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1 kV
- Poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczenia do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE
- Posiadanie certyfikatów związanych z administrowaniem siecią, np. CCNA, NSE1
- Znajomość języka angielskiego
Praca Inspektor
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Lublin
Praca Zamość
Praca Specjalista ds. Informatyki
Praca Chełm
Praca Informatyk Lublin
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
Data dodania: 24-03-2023
Wyświetleń: 170
Wyświetleń: 170